H

Lasse Lindh - Hush -

冰见启介。:

你拍的照片真是太好看啦!一下子就想到这首歌。

真是天使啊>_<。

/

Through the endless daydream

透过无尽的白日梦

I saw you on the way back

我在回来的路上看到你

There I walked with you in my arms

我和你一起走在我的怀里

Through the blurry darkness

透过模糊的黑暗

Who’s veiling on the twilight

谁笼罩在微光上

We’ve been far away from my fears

我们已经远离我的恐惧

Somewhere else I’ll see you

在其他地方我会遇见你

Our days be like a blossom

我们的日子就像一朵花

Blooming all around you

在你身边绽放

so bright

如此耀眼

By and by, I’ll miss you

不久之后 我会想念你

and your laugh like a sunshine

你的笑就像一道阳光

Fading into shadow of tears

缓缓融入泪水的阴影之中

All around me is your light

围绕在我身边的是你的光芒

With you, everything so shines

和你 一切都如此闪耀

How come we’ll leave all behind?

我们怎么会抛下一切?

Cause your love is falling on my heart

因为你的爱落在我的心里

And I’m falling for you

我为你堕落

Falling with broken wings again

再次和破碎的翅膀一起堕落

Hush now, my angel

嘘 现在 我的天使

I will always be with you

我会永远和你在一起

In your pretty smile

在你漂亮的微笑里

in a glow of tears

在眼泪的光辉中

Out across the frosty night

横跨寒冷的夜晚

I’ll be there with you

我会和你在一起

Maybe someday

也许有一天

you’ll wake up alone without me

你会在没有我的情况下独自醒来

But don’t cry again,

但是别又哭了

I’ll be waiting here

我会在这里等待

Where the moon is on the rise

在月亮升起的地方

As the olden days

如同昔日

I could just go with you

我可以和你一起走

between our time

在我们的时间之间

Where they can’t find us

他们找不到我们

somehow

不知何故地

You could just come away

你可以离开

with me, out there

和我 在外面

Where we could dream away

在我们可以梦想的地方

All day

整天

Hush now, my angel

嘘 现在 我的天使

I will always be with you

我会永远和你在一起

评论
热度(2)

© H | Powered by LOFTER